روش های جذب خریداران به سمت فروشگاه خود - فروشگاه ساز فروشگاهان

روش های جذب خریداران به سمت فروشگاه خود

روش های جذب خریداران به سمت فروشگاه خود

images ff)سایت های تجارت الکترونیک با چالش های بیشمار و رقبای متعددی روبه رو هستند. هرچند تاجران ماهر می توانند از کارشناسان متخصص برای بدست آوردن پیشرفت و قدرت بهره بگیرند و از این امر برای تشویق کردن کاربران تجارت الکترونیک جهت مراجعه به سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنند.

سایت های تجارت الکترونیک با چالش های بیشمار و رقبای متعددی روبه رو هستند. هرچند تاجران ماهر می توانند از کارشناسان متخصص برای بدست آوردن پیشرفت و قدرت بهره بگیرند و از این امر برای تشویق کردن کاربران تجارت الکترونیک جهت مراجعه به سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنند.

جذب یک بازار خاص و تسلط بر آن:

شما چگونی می توانید با یک شرکت بزرگ و موفق مثل امازون رقابت کنید؟ پاسخ کاری است که شما انجام نمیدهید.

برای شروع رقابت با سایت آمازون نیازمند میلیون ها دلار می باشید. جیسون دیمرس ( بنیان گذار و مدیر عامل شرکت Audience Bloom  )میگوید: کلید ماهر شدن برای کارافرینان جدید یک نکته کوچک  و خیلی ویژه می باشد ،استقبال از یک بازار خاص بهترین روش برای موفقیت در کوتاه ترین زمان است.

اریک سیو از شرکت Single Grain موافق این موضوع است که :نکته طلائی درتجارت این است که ، در یک زمینه خاص متخصص و متمرکز شوید و سپس آن را توسعه دهید همین موضوع زمینه ساز رشد و ترقی در تجارت میگردد. مثلا به  حضور اپل در دنیا دقت کنید  .

ارائه یک پیشنهاد روشن و صریح از جانب شما:

توضیح دهید چرا مشتریان باید از شما خرید کنند؟! برایان هانیگمن (مشاور و بازاریاب) می گوید :اگر شما تی شرت سفید بفروشید از خودتان بپرسید چرا کالای شما ارزش بیشتری برای مشتری نسبت به افراد دیگر دارد .اگر شما نتوانید پیشنهاد منحصر به فردی برای ارائه آن محصول داشته باشید باید راه تازه ای را در پیشرو بگیرید.

شما چگونه می توانید در گفتگو با خریدار ارزش کالا را انتقال دهید. سیو میگوید: شما نیاز به چیزی منحصر به فردی دارید که افراد درآنجا درباره علت شایسته گی کالای شما صحبت کنند.

هانیگمن پیشنهاد میکند که به سایتهای تجارت الکترونیک جدید مثل Boxed. Com  برای دیدن ایده ها و چگونگی ارتباط برقرار کردن  ویژه با   مشتریان نگاهی بیندازید.عمده فروشگاه های انلاین Boxedبرای رقابت با برندهای معروف جهانی قیمت های خود را پایین تر و کیفیت کالا را بالاتر برده اند .

هانیگمن می گوید: در حال حاضر برندهای آنها واضح است و روی تمامی پلتفرمها از سیستم عامل های موبایل تا شبکه های اجتماعی مشابه ایستاگرام ارائه می شود . آنها یک شعار واضح دارند که بر روی هر کانالی که ارائه می شوند و فعال هستند ثابت است

هنوزهم محتوا برگ برنده است :

مشابه هر کسب و کار آنلاینی ، داشتن یک استراتژی محتوا گذاری دقیق و صحیح ، به صورت قابل ملاحظه ای  دسترسی به سایت شما را بیشتر و بهینه سازی سایت seo)) را بهبود می بخشد.

کارشناسان ما پیشنهاد میکنند که استفاده از کپی محتوی سایت های دیگر مجاز نمی باشد  ، زیرا  برای کاربر خسته کننده بوده  ودر موتورهای  جستجو مشابه گوگل  ، باعث کاهش  بازدیدهای سایت میگردد.

راه حل ساده است : خلاقیت بیشتری داشته باشید.هرصفحه را با یک محتوی ویژه شروع کنید.

 اتخاذ یک استراتژی درج محتوی و اجرا و تقویت  آن از طریق نشر محتوی در شبکه های اجتماعی می تواند نام برند شما را متمایز کند و حتی زمانی که سایت شما اف باشد،  این راه حل در افزایش ترافیک ارگانیک سایت شما  موثر می باشد.

به دنبال مخاطبان خود بروید :

 هانیگمن پیشنهاد می دهد که شما باید  ببینید مشتریان آینده شما کجا آنلاین هستند ، به دنبال آنها بروید .

این استراتژی  مستلزم جستجو و بررسی مکالمات داخل توییتر ، وبلاگ ها و دیگر پلتفرمهای آنلاین است.وبلاگ ها و دیگر سیستم عامل های انلاین  اما این کار سخت در نهایت ارزشمند خواهد بود.

از طریق این فرآیند ، شما متوجه خواهید شد که مشتریان بالقوه شما دنبال چه می گردند ، چگونه می توانید نیازهای آنها را برطرف کنید و روی چه پلتفرمی باید فعال شوید .

هنگامی که شما میدانید که آیا سایت های مانند فیس بوک یا PINTEREST  برای مشتریان شما مناسب هستند شما می توانید ارسال پیام های آموزشی ویژه درباره برند خود ، برای بازدید کنندگان این سایت ها را شروع کنید .

اشتراک گذاری پست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *