Blog

چگونه می توان در خانه درآمد زایی کرد؟

مشاغل خانگی نوعی از اشتغال است که در محل سکونت کارفرما انجام شده و منجر به تولید کالا و یا ارائه خدماتی تعیین شده می شود  که در این مشاغل در ازای فعالیت حقوق یا کارمزدی اعم از نقدی یا غیر نقدی افراد دریافت می کنند.معمولا اکثریت کارمندان این مشاغل از اعضای خانواده می باشند. مزیت های اصلی این مشاغل عبار تند از: ۱ . سرمایه زیادی نمی خواهد  . ۲ .فضای اضافی نیاز ندارد ۳ . در کنار خانواده [...]

ادامه مطلب...

چگونه با انگیزه به کسب و کارتان بپردازید

ایمان  داشته باشید با اندکی تلاش برای تمرکز روی حفظ انگیزهو قوای سازنده تان منجر به موفقیت های چشمگیری در شما می شود.   ۱ . نیمه پر لیوان را ببینید برای ایجاد انگیزه به کار باید دید مثبتی نسبت به کار و زندگی داشته باشید و این نکته را در نظر داشته باشید که ۱۰ درصد زندگی آن چیزی است که اتفاق می افتد و ۹۰درصد بقیه ی آن واکنش ما نسبت با اتفاقات می باشد .شما خودتان مسئول اعمال و [...]

ادامه مطلب...

نکات طلایی خرده فروشی موفق

خرده فروشی  از ریشه کلمه فرانسوی به نام Tailer گرفته شده است که به انگلیسی به معنای Retailing می باشد. استراتژی خرده فروشی قدمتی برابر با شکل گیری نخستین بازارهای در تاریخ بشر ،را دارا می باشد. معنای لفظی خرده فروشی  در زبان فارسی : هر نوع فروش کالا به مصرف کننده نهایی (به صورت غیرمستقیم از تولید کننده اصلی ) را گویند. شاید برای تان جالب باشد که بدانید که با پیشرفت و گسترش اینترنتی خرده فروشی نیز دستخوش تغیییراتی [...]

ادامه مطلب...

تأثیر لندینگ پیچ در افزایش ترافیک سایت

صفحات فرود در بازاریابی آنلاین نقش بسزایی دارد. می توان گفت مغز فعال یک وب سایت صفحه فرود آن می باشد.لندینگ پیچ یک وب سایت  تک صفحه ای است  که کاربر هنگام کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی شما و یا ازطریق جستجو موتورهای جستجوگر وارد آن صفحه می شود. در این صفحه شما می توانید در ازای گرفتن اطلاعات محدود مثل گرفتن ایمیل کاربر هدیه  ویژه ای به آنها بدهید این هدیه می تواند کوپن تخفیف ،یک فایل صوتی یا [...]

ادامه مطلب...

ترفندهای مشتری مداری:

درآغازقرن جدید کسب و کارها دچار تحولات عظیمی شده اند یکی از این تحولات تغییر رویکرد محصول محور به رویکرد مشتری محور می باشد. صاحبان کسب و کار به خوبی می دانند که بقا کسب و کار آنها در گرو مشتریان شان می باشند به عبارتی مشتریان وابسته به آنها نیستند بلکه آنها هستند که وابسته به مشتریانند. حال شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که  چگونه می توان به صورت دقیق  رضایت مشتری را اندازه گیری کرد؟ آیا [...]

ادامه مطلب...

مزایا و معایب خرید اینترنتی و خرید سنتی

از دیربازبشر برای تداوم حیات خود اقدام به خرید و فروش به واسطه معاوضه جنس به جنس کرده است معاوضه دو جنس با هم بدون تعیین ارزش و معیاری برای سنجش فقط به خاطر رفع نیازهای روزمره بوده  و بعد از مدتی پول جای کالا را گرفت و بدین گونه تجارت شکل دیگری به خود گرفت .در عصر حاضر با گسترش اینترنت و  پیدایش بانکداری الکترونیکی  نوعی  دیگری از خریدو فروش  به نام خرید اینترنتی شکل گرفته است  .   خرید [...]

ادامه مطلب...

عوامل کلیدی رونق بخشیدن به کسب وکار

همه صاحبان کسب وکار خواهان افزایش رونق بخشیدن به تجارت خود هستند اگر شما قصد دارید که این کار را انجام دهید باید برای خدمات و محصولات خود ارزش قائل شوید، همان طور که می دانید یک محصول زمانی در بازار پرفروش می شود که دارای کیفیت بالا، بازاریابی قوی و همچنین تبلیغات خوبی داشته باشد تا بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. و زمانی یک فروشنده می تواند شاهد رونق کسب وکار خود باشد که بتواند توانایی [...]

ادامه مطلب...

نکاتی در مورد بهینه سازی پاپ آپ

تعریف پاپ آپ : پاپ آپ یک نوع تبلیغات اینترنتی آنلاین  می باشد  که به صورت پنجره های کوچک بر روی صفحه بعضی از سایت ها باز می شود. تاریخچه و هدف ساخت پاپ آپ ها: ابتن زاکرمن کد اصلی آگهی های پاپ آپ را در سال ۱۹۹۴-۱۹۹۹ نوشته است.هدف او از نوشتن کدهای پاپ آپ قاطی نشدن محتوی سایت ها با تبلیغات اینترنتی بوده است. از نظر وی با این روش تبلیغات چشمان بیننده را آزار نمی دهد  و همه ی تبلیغات [...]

ادامه مطلب...

برای موفقیت سرسختانه یا هوشمندانه کار کنیم؟

اکثر افراد کارها را به دو دسته ی کار فیزیکی و کار ذهنی طبقه بندی می کنند .  که دست اول را جزء مشاغل سخت می دانند که باید سرسختانه و در زمان طولانی تری انجام داد  و دسته دوم را  جزء مشاغلی می دانند که هوش بالاتری نیاز دارد و نیازی به صرف زمان طولانی ندارد . البته بسیاری از کارشناسان هستند که عقیده دارند به جای ساعات طولانی کارسخت،بازده و بهره وری کار را با هوشمندانه کار کردن [...]

ادامه مطلب...

۲۰روش برای بازاریابی اینترنتی

بر طبق نظر فلیپ کاتلر بازرایابی مدرن ، بازاریابی را بدین شکل تعریف می کند که : «بازاریابی ، فرایندی مدیریتی- اجتماعی ، که بوسیله آن افراد و گروه ها ، از طریق تولید و مبادله ی ارزش ، به رفع نیاز (و خواسته) خود می پردازند» اگر گرفتار به بحران های اقتصادی هستید یکی از راه های رهایی از این بحران بازاریابی اینترنتی می باشد هر لحظه در اینترنت می تواند ارزش مالی زیادی به همراه داشته باشد. بازاریابی اینترنتی [...]

ادامه مطلب...