Blog

تنظیمات صفحه اصلی قالب فروشگاهان 36

در این راهنما ما سعی کرده ایم تنظیمات مربوط به قالب فروشگاهان 36را بر روی شکل به شما نمایش دهیم تا شما بتوانید پس از مطالعه آموزش های مربوط به ماژول ها،  تغییرات لازم را بر روی فروشگاه خود اعمال نمایید. قالب فروشگاهان 36 منو اصلی: نمایش، فهرست ها، فهرست منو اصلی تغییر لوگو: نمایش، تنظیمات پوسته، عمومی، تغییر لوگو و آیکن منو ناوبری بالا: نمایش، فهرست، فهرست ناوبری بالا اسلایدر: برای تغییر عکسها و اعمال تنظیمات جدید برای بنر چرخان : بنرچرخان، بنر [...]

ادامه مطلب...

دریافت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)

امروزه نماد اعتماد الکترونیک یکی از الزامات تجارت الکترونیک در ایران می باشد. این قضیه از دو بعد با اهمیت می باشد. اولین نکته جلب اعتماد مشتری است و دومین نکته استفاده از سرویس های خوب و مطمئن پستی و بانکی کشور. در ادامه ما شما را با نحوه گرفتن نماد الکترونیک آشنا می کنیم. اولین قدم: ثبت نام در سایت اینماد و ایجاد حساب کاربری است. در هنگام پر کردن اطلاعات حتما دقت نمایید. هرگونه اطلاعات غلط و ناقص در [...]

ادامه مطلب...

نکاتی در رابطه با مشتری مداری

مشتری مداری در این مقاله ما نکاتی در رابطه با مشتری مداری به شما ارائه میکنیم. با توجه به این نکات می توانید مشتریان خود را حفظ کنید و به افزایش فروش و درآمد برسید. مشتری کیست: در نگرش مشتري مدار، مشتري عبارت است از تمام هستي يك سازمان و به عبارتي رييس واقعي سازمان مشتري آن است، بطوريكه در چارت سازماني مشتري در راس سازمان قرار می گیرد. به این نکته های کوچک اما تاثیر گذار توجه کنید: هنر مشتری مداری کنار آمدن [...]

ادامه مطلب...

آیا دامنه در سئو تاثیر گذار است؟

در رابطه با تاثیر دامنه در سئو سایت نکات مهمی بیان شده است اما همه ی آن ها کاربردی نیستند و اصولا با قوی شدن موتورهای جستجوگر یکسری از این نکات تاثیر خود را کاملا از دست داده اند. یکی از این موارد استفاده نام سایت در دامنه است. این کار برای به خاطر سپاری سایت شما و خدمات شما بسیار مهم است اما تاثیر چندانی در سئو سایت شما ندارد. دامنه ملی مناسب تر است؟ شاید پاسخ به این سوال [...]

ادامه مطلب...

ذهن مشتریان را تصاحب کنید!

باقلاب های زیر می توانید ذهن مشتریان خود را تصاحب کنید: اصلی‌ترین هدف كسب و كار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما كمك می‌كند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی كنید. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی كه ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌كننده‌تان توجه زیادی نكنید بلكه ببینید چه كسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید. ضمنا فراموش نکنید که هرچقدر می توانید [...]

ادامه مطلب...

دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی را به دلایل زیر هرگز فراموش نکنید. ارتباط با طیف وسیعی از مشتریانمان که در شبکه های اجتماعی حضور دارند برندینگ : اگر شرکت ما شناخته شده نیست ، مردم کمی تمایل دارند با لوگوی شرکت ما  صحبت کنند ، پس یک پروفایل شخصی داشته باشیم و سپس از دل معرفی خودمان ، شرکتمان را معرفی کنیم دریافت سریع بازخورد مشتریان در مورد خدمات و محصولاتمان در یک ارتباط دو طرفه بازاریابی رایگان اما تاثیرگذار (که باید غیر مستقیم صورت [...]

ادامه مطلب...

نکات مهم و جدید در سئو سایت

در هنگام سئو سایت خود به این نکات حتما توجه کنید: داغ کردن لینک به صورت غیر قانونی ..! با نگاهی کوتاه به گزارشهای گوگل، هر گونه داغ کردن لینک که به اصطلاح غیر طبیعی شناخته می شود نه تنها باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما نخواهد شد بلکه موجبات افت آن را نیز فراهم می کند. پس هرگز از این روش استفاده نکنید. روش های غیر قانونی در کوتاه مدت جواب می دهند و در بلند مدت آسیب های زیادی [...]

ادامه مطلب...

در صورت کاهش قیمت توسط رقبا، ما چه کنیم؟؟

در صورت تغییر استراتژی قیمت گذاری رقبا ما چه عکس العملی داشته باشیم؟ زمانی که در بازار دوران سختی را پشت سر می‌گذاریم و مشتریان هم به‌ سختی پول خود چسبیده و آن را از خود دور نمی‌کنند، برخی از کسب ‌و کارها با تخفیف‌های زیاد به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی برای جذب مشتریان عکس‌العمل نشان می‌دهند. اما چون یکی از رقبا تخفیف بسیار زیادی برای محصولات خودش قائل شده به این معنا نیست که شما هم باید [...]

ادامه مطلب...

5 کلمه طلایی برای فروش موفق

اگر می‌توانستم فقط یک کلمه به فروشنده ها و تجار پیشنهاد کنم آن کلمه “ثبات” است. این کلمه به جذابیت کلماتی مثل پشتکار یا ابتکار نیست. اما قادر است در روابط بلند مدتی که با مصرف کنندگان خود برقرار می‌کنید تغییرات چشمگیری ایجاد کند. در ادامه چند جنبه کوچک از تجارت که ثبات نقش موثری در ان بازی میکند را می‌بینید: 1. قیمت گذاری سریعترین راه از دست دادن اعتماد مشتری تغییر قیمت های ثبت شده است. برای مشتری هیچ چیز [...]

ادامه مطلب...

چگونه محصولی پر فروش بسازیم

هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که محصول یا خدمت جدید راه اندازی کنید و شاهد شکست خوردن آن باشید. چنین اتفاقی برای پت فیلن موسس پادکست موفق Smart Passive Income افتاد. با اینکه اکثر فعالیت های اقتصادی او پیشرفت چشمگیری داشتند اما یکی از نرم افزاری های تولیدی ان بعد از اینکه 15هزار دلار خرج روی دستش گذاشت از دست رفت. پت میگوید: قبلا محصولی می ساختید و داد می زدید که محصول مرا بخرید و اگر [...]

ادامه مطلب...